Fashionjoint

aruba - palm beach

Turkost vatten och vita stränder
Poolområdet på hotellet vi bor på, The Mill
 
 
 
Nu har vi varit på Aruba ett dygn och idag har vi legat och solat vid poolen och på stranden Palm Beach som ligger 5 minuter från vårt hotell. Hur vackert? Turkost vatten och kritvita långa stränder, men fin musik i bakgrunden. Blivit framröstad som en av världens vackraste stränder en gång. Det är väl här vi kommer spendera dem flesta av våra timmar här, och såklart åka runt på utflykter med :) Det är helt sjukt hur mycket man njuter av värmen när man lämnar Sverige för snö.
 
Nu ska vi gå ner till poolområdet igen och ta det lungt innan vi går ner till en stor fest pir på stranden, som man ser lite på bilderna ovan som har super bra musik, drinkar och mat! Vi hann förbi där en snabbig igår efter vi kom hit. Super mysigt precis vid vattnet!
 
(Förresten så ligger vi 5h efter er så blogginläggen kanske kommer upp på lite knasiga tider.)

Posted in: Aruba 2016





Skrivet av: Helene

Åh så härligt! :D

2016-02-15 - 23:48:15
Hemsida: http://minttu.blo.gg/
Skrivet av: Fannika

Ser härligt ut!!! Hälsa

Svar: Jätte vackert :)!! Hälsar tbx!
sanna hyvärinen

2016-02-16 - 18:33:11


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.