Fashionjoint

aruba life

Slappa kläder och solbränna
Fråga mig inte vad Emil gör i bakgrunden, haha
 
Slapp klänning ifrån Lindex
 
Dem senaste dagarna har bara bestått av god mat, sol och bad, så det har inte varit så mycket att ta kort på. Vi har hunnit vara på en butterfly farm, vilket var häftigt då det kyllade av fjärilar i massa olika färger som satte sig på en. Idag har vi promenerat till Eagle Beach och badat i flera timmar, tog med min kamera, men glömde batteriet på hotellrummet, smart :) Imorgon tänkte vi snokla igen och hitta på lite roliga aktiviteter. Då ska kameran med! Nu ska vi promenera till ett sushi ställe!

Posted in: Aruba 2016





Skrivet av: Alexandra

Du är så vacker!!! 😍😘😘 Hälsa Emil! Och njut av värmen. Hemma är det nollgradigt o slask.....

Svar: Haha hoppas det hinner bli fint tills vi kommer :)!!
sanna hyvärinen

2016-02-23 - 11:22:17
Hemsida: http://pontusomamma.bloggplatsen.se
Skrivet av: Josephine

Super fin blogg du har & lycka till med den. Hoppas du får en fin kväll, kram <3

2016-03-18 - 14:00:53
Hemsida: http://josephineslifee.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.