Fashionjoint

anastasia glow kit

Skimrig highlighting aka STROBING
Sminkmärket Anastasia har tidigare gjort så contour kitet exploderat på marknaden och typ varje tjej använder sig utav denna teknik där man lägger ljusa och mörka skuggor i ansiktet. Nu har dem släppt ett nytt sorts kit som kallas Glow kit, med bara olika highlighs i. De kommer i varianterna ”that glow” och ”gleam”.
 
Med dessa kan man testa på den nyaste trenden: Strobing, som sägs ta över contour trenden. Det är i princip contouring utan contour med enbart highlighter, men lite mer extremt. En look som ser fuktig, frisk och fräsch ut med massor av glans. Helt utan mörka skuggor eller bronzer. Men med lite rouge. Kommer ni testa den nya trenden?
 
Jag själv nöjer mig med min ifrån Mary Lou Manizer från The Balm som är en stor favorit i sminkväskan! Men tips till er sminknördar där ute som inte vill nöjja er med en, så finns den på deras egna hemsida att köpa. 

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.