Fashionjoint

4 väskfavortier

The black little bag
Alla ifrån Zalando - 1. Tosca Blu 2. Karl Lagerfeld 3. Dorothy Perkins 4.Even&Odd
 
För många väskor kan man nog inte ha.. Men det som hindrar mig är nog platsen. Jag har inte direkt någonstans där jag förvarar mina väskor. Nu står dem intryckta i garderoben. Längtar tills vi flyttar till större. Som jag hoppas vi gör inom en snar framtid. Hur förvarar ni era väskor? Gick iaf och blev lite kär i dessa fyra modeller ovan. Så fina. 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.