Fashionjoint

vardagskläder

Enkelt tshirt, jeans och mysig jacka
Perfekta vardagskläds outfits enligt mig - 1. Tshirt (kommer i januari) / 2. Jeans / 3. Väska (kommer i februari)  / 4. Grå biker jacka / 5. Daisy skor / 6. Klocka rose /  7. Grön faux fur / 8. Choker / 9. Jeans med dragkedjor / 10. Röd kofta / 11. Spets bh med band (kommer i januari)
 
Hoppas ni haft en härlig måndag! Jag är glad att det är ny vecka. Helgen som var och förra veckan var ganska röriga.. 4 breakups hos mina nära vänner, en farfar som fått åka in med ambulans och är borta över jul och en natt så krossades fönstret in i sovrummet när jag sov osv. Så med nya tag så ser jag fram emot en ny vecka. Jag ska bla träna, luncha med Emils mamma på en hälsorestaurang i veckan och på torsdag förmiddag ska jag in till Uppsala och fixa brynen. Jag har en enda julklapp kvar också som jag ska hinna med.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.