Fashionjoint

fulsnygga jultröjor

You used to call me on my elf phone
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
 
Det har blivit lite av en trend att ha fulsnygga jultröjor på sig runt jul. Är det bara jag som vill skippa finkläderna på jul och istället ha en sån här mysig kofta till ett par finare byxor? Jag älskar nummer 1 och 3, så söta. Ska kolla i helgen om dem finns kvar, men kan tänka mig att det kanske är slut i butiken. Vad ska ni ha på er på julafton?
 
Nu ska jag kolla klart på sista avsnitten i säsong tre på serien SKAM. Ni har säkert hört talas om den, men annars - ni måste se den. Det bästa är att hela säsongerna finns och man kan sträck kolla, haha. Sen i eftermiddag ska jag på en jobbintervju och ikväll blir det sushi och fika med två gamla kollegor. Ska även försöka hinna hämta ut ett paket med lite julklappar jag beställt ifrån coolstuff! 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.