Fashionjoint

lagerhaus wanties

Organiserad inredning & annat fint
1. Servetter / 2. Doftljus / 3. Bestick / 4. Diskmedel / 5. Ljusbox / 6. Vykort / 7. Kortställ
 
Jag önskar verkligen att vi skulle ha Lagerhaus i Enköping. Typ den enda billiga butiken som lyckats med snygg inredning till riktigt bra priser. Jag älskar att ha organiserat hemma och drömmer om ett skrivbord när vi flyttat till större, där man kan få vara kreativ. Just en sådan kategori har Lagerhaus nu med jätte snygg kontorsinredning. Till mitt kontor hade jag även velat köpa ett inspirerande vykort med detta snygga kortställ!
 
Idag har jag inte hunnit med mycket. Så trött i kroppen ifrån en heldag på Grönalund igår. Förutom att kolla på serier med Emil så hann jag med kräftor hos pappa. Mysigt!

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.