Fashionjoint

ivyrevel fall collection

Dusty pink, black and burgundy
1. Silkes top / 2. Off shoulder top / 3. Klänning / 4. Byxdress / 5. Plisserade byxor
 
Ivyrevel har nu släppt sin höstkollektion. Jag applåderar! Så mycket snyggt. Gillar dessa plagg mycket mer än dem tidigare plaggen hon har släppt. Dessa är inte lika färgglada och plottriga. Hörrni!? Kolla in byxorna, kan på en halv sekund komma på hur många snygga outfits som helst med att bära med dessa. Även silkes toppen i den ursnygga dusty pink färgen vill jag ha till fest ihop med den matchande scarfen(bättre bild här). Passar så bra till höst och prickar in på pyjamas trenden som jag älskar men inte kanske vågar gå all in på!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.