Fashionjoint

höstjackor

Trendiga jackor inför kylan
1an / 2an / 3an
 
 4an / 5an / 6an
 
Snarare än man tror så kommer kylan vara här och man kan inte gå utanför dörren utan jacka. Vilket jag tycker både är fint och mysigt men även tråkigt då sommarens ljusa tider försvinner och det blir mörkt i så många månader. Men därför vill jag ge er lite inspiration på höst (och vår?) jackor som är trendiga och varma. Av dessa ovan så är nr 1 och 4 mina favoriter!
 
Förra året köpte jag två kappor ifrån Monki som jag inte tröttnat på än. Däremot skulle jag gärna vilja ha en snygg tunnfodrad jacka, har inte hittat den perfekta ännu. Vad kör du själv på för jacka nu till hösten?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.