Fashionjoint

ginger shot till frukost

Icas egna morgonshots
Perfekta att ta när du vill ha en extra kick - som dem är, eller blanda ner i smoothien!
 
Godmorgon! Kolla vad jag testade till min frukost idag! För några månader sedan så såg jag att märket Paelo släppte små shots på 7Eleven/Pressbyrån som många verkade gilla. Nu har Ica gott liv släppt en likadan produkt. Det var en kompis som tipsade om dessa och eftersom jag inte hittat dem andra ifrån Paelo tidigare här i Enköping, så bad jag Emil att samma dag kolla efter dessa. Och dem fanns! Tanken är att ta dessa när man verkligen vill ha en boost. Dem är fyllda med energi och perfekta för er som är morgontrötta/eftermiddagströtta.
 
Ni som tidigare har gjort en liknande hemmagjord ingefära shot vid förkylning, vet ju hur unik/rivig/het/stark känsla det blir i halsen. Första gången tyckte jag det var obehagligt, men nu gillar jag det på något konstigt sätt. Man får verkligen en extra kick! Det finns även två smaker till, red pepper och wheat grass. Gräsprodukter brukar klia i min hals så nästa gång blir det peppar shoten! Blir ni nyfikna på att testa någon av dessa tre?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.