Fashionjoint

choker mania

Romwe, Gina tricot & Etsy
1. Brown long / 2. Thin / 3. White / 4. Trippel / 5. Khaki / 6. Transperant / 7. Black bow
 
Jag älskar den här choker trenden och att det finns så många olika varianter av detta halsband. Alla är så trendiga, och verkligen livar upp vilken tråkig outfit som helst. Jag äger bara en och har under dem senaste veckorna gått in på Gina tricot, x antal gånger för att fråga om nr 7. Helt slutsåld. Nu lutar det åt en trippel choker eller en jätte tunn variant, så fint.
 
I början av sommaren när jag skulle på fest på kvällen och bara kände, nej min outfit är inte komplett utan en choker. Då cyklade jag ner till en sybutik här i Enköping och köpte material och gjorde en vanlig svart själv, hur enkelt och billigt som helst, blev nog inte ens en tjuga. (Såhär blev den) Tips!
 
Nu ska jag äta hemgjord halloumiburgare, fått en dille för halloumi på senaste. Äter flera gånger i veckan! 

Posted in: Mode





Skrivet av: JUNITJEJ

Så fina och annorlunda halsband!

Svar: Ja, äger du en choker? :)
sanna hyvärinen

2016-08-22 - 19:54:38
Hemsida: http://www.junitjejen.se
Skrivet av: Alexandra

Åh. Snyggt! Har du nåt sånt hemma man kan få låna? :) :)

Svar: ett hemgjort :)
sanna hyvärinen

2016-08-27 - 01:27:22


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.