Fashionjoint

a walk in the park

Filmat under festivalen

 Välj HD kvalite. (Råkade välja någon knasig inställning på youtube att det skulle bli mindre skakigt och nu så rör sig bilden lite istället, går inte att ändra tillbaka?) Är det bara jag som inte kan låta bli att dansa till Miriam?

 

 

Åhh, jag var ju på endags festvialen A walk in the park i Uppsala i fredags. Jag och Therese hade så roligt och det var underbart att äntligen få se Miriam Bryant live som är så sjukt grym! Det var så mysigt att man kunde ta med sig filt och sitta och kolla på gräsmattan om man ville. Även Amanda Bergman, Melissa Horn och Lars Winnerbäck var jätte duktiga och har så fina texter. Riktigt skön stämning och omgivning, men det är väl det alltid i Uppsala haha. Försökte filma lite och klippa ihop en film, hoppas den duger!


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.