Fashionjoint

i have this thing with floors

Som konstverk men lyxigare
Jag vill bara dela med mig av en drös.. golv. Jag har aldrig sett såhär vackra golv förrut. Jag har följt det här kontot ett bra tag nu och blir alltid så inspirerad och glad av dessa bilder. Som konstverk men lyxigare. Jag vill ha såhär vackert i mitt hem. Alla är mina favoriter. Kolla in detta instagramkonto nu!! 
 
En annan sak - varför har jag aldrig i mitt snart 23 åriga liv stött på så här fina golv? Har ni?

Posted in: Inredning





Skrivet av: SOFIA

Va kul, det kanske var ett tecken på att du verkligen ska söka när du hittade just mitt inlägg haha ;) Den här kursen är på Stockholms universitet och är bara under höstterminen (sen kan man ju välja modevetenskap 2 som är under vårterminen). Det är bara två dagar kvar som man kan ansöka (antagning.se)! Lycka till :D

Svar: Jag får nog avvakta och söka nästa gång isf, jobbar mycket nu och måste planera lite bättre innan :) men hoppas du bloggar lite om de så jag får följa dig och ser ur det är! Spännade! Är så sugen på att också plugga det.. Hoppas det kommer en till kurs senare då :) Lycka till!
sanna hyvärinen

2016-04-13 - 00:18:55
Hemsida: http://sofiahaag.forme.se
Skrivet av: Cassandra

Åh så fina bilder alltså! Golv kan vara riktigt snygga!

Svar: Ja, och speciellt dessa! Hoppas man iaf kan ha en toalett sen med såhär fint golv!
sanna hyvärinen

2016-04-13 - 08:57:54
Hemsida: http://sensor.blogg.se
Skrivet av: Elin Hansson

Åh vilka mysiga bilder!! :D

Svar: Ja verkligen vackra!
sanna hyvärinen

2016-04-13 - 17:45:48
Hemsida: http://fbyelin.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.