Fashionjoint

en lördag i uppsala

Ögonbrynsfix och korridorsfest
Igår direkt efter frukosten så tog jag bussen till Uppsala för att ha en heldag med Mia som pluggar där. Hon visade sitt mysiga korridorsrum och vi promenderade ner till stan där vi åt och kollade i butiker. Jag testade denna superfina kappa ifrån Zara på halva priset (TIPS!), men gick hem tomhänt för jag har ju redan köpt två stycken heh.. Men ångrar mig lite nu i efterhand.
 
Sen skulle jag fixa mina ögonbryn på salongen Creative by her, som delvis drivs av underbara Helena. Blev jättenöjd och fick den exakta formen jag ville för att kunna sminka som jag vill. Och hur bra service att man fick komma efter stänging? Kvällen bjöd på gott vin, god hemmagjord laxpasta och korridorsfest. Tog en sen buss hem och idag är jag väldigt trött, men måste nog ut och ta mig en promenad så jag piggnar till lite.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Misfis

Bästa dagen :D

Svar: Ja misfis och din blogg har du ju fått super snygg! :)
sanna hyvärinen

2016-04-10 - 22:03:42
Hemsida: http://mikrissa.blogg.se
Skrivet av: Kourtney

Assnygg ju!

Svar: Håller med! Älskar modellen!
sanna hyvärinen

2016-04-15 - 10:57:15
Hemsida: http://www.betterwords.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.