Fashionjoint

elle magazine

...with Queen B!
Ni vet när man har en sådär jätte bra start på dagen och sedan blir hela dagen bara perfekt? Idag är en sån dag, efter en stressig vecka på jobbet så träffade jag idag Mia och Matilda för en lunch på stan. Köpte en fin bukett blommor påväg hem och nu sitter jag och bläddrar i senaste Elle tidningen med ett glas chokladmjölk (första gången jag testar det och det var super gott!). Ska försöka komma på något att äta nu.. har ingen matinspiration alls så har ingen aning om vad jag ska göra..
 
Om jag hinner ska jag även fortsätta läsa i min bok om attraktionslagen! Sen kommer även Mia och Matilda över och vi ska prata lite sommarplaner, dricka vin och jag ska bjuda dem på goda grönkålschips! (Har ju min nyttiga månad och har två veckor kvar.. åhh haha)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anonym

åh! Måste springa och köpa nyaste numret!! :)

Svar: Ja gör det! Älskar Elle!
sanna hyvärinen

2016-04-17 - 09:56:56


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.