Fashionjoint

all in with patches

Klistra på kläderna
 
1, 2, 3 - Zara / 4 - Zoe Karssen
 
En av de största trender på catwalken och i butker just nu är att dekorera plagg med patches. Enklaste sättet om du vill återskapa något tråkigt plagg i garderoben. Jag är sugen på att sätta på en tjocktröja eller väska. Dundra gärna på med flera än en, så snyggt! 
 
Idag har jag vart ledig från jobbet för mamma och jag åkte ner till Stockholm på en liten intervju, det gick ganska snabbt så sen kikade vi runt en snabbis innan vi tog tåget hem. Har sedan dess bara slappat, så skönt!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.