Fashionjoint

a must - chokers

Tighta halsband
Jag måste dela med mig av en sak som jag tycker är super snyggt just nu! Så kallade choker halsand. Inte dyr och väldigt snygg accessoar. Kommer ihåg att man hade det när man var liten och nu finns dem i så många olika varianter. Jag skulle vilja ha en helsvart vanlig eller en liknande den gråa ovan! Vill även ha en snygg party-choker-klänning. Lite 90 tals stuk vilket jag älskar! Finns lite här och var tex glitter, h&m, gina, etsy.com mm.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.