Fashionjoint

the struggle is real

camel kappa
 
När man inte jobbar finns det mer tid för shopping, haha. Idag så var både jag och mamma lediga så vi åkte till Västerås och shoppade lite höstkläder. Som jag skrev tidigare så behövde jag köpa bla en höstkappa och sneakers. När jag testade dessa kappor, så fick jag sådan beslutsångest. Både jag, mamma och tjejerna i kassan kunde inte bestämma oss vilken färg vi gillade mest. Svart passar till allt men camelfärgat på kappa i höst är såå snyggt. Så vi bestämde oss för att fundera på det över en lunch. Under lunchen hann jag smsa typ alla och ingen kunde välja bara en haha. Så när jag kom tillbaka så engagerade sig verkligen personalen, men fortfarande kunde vi inte bestämma vilken som var snyggast. Efter ett tag ringde jag Emil som tyckte jag skulle ta med båda hem om jag hade sådan beslutsångest och så bjuder han på ena. Och så fick det bli! Älskar dessa kappor och Emils klädtips haha ♥

Posted in: Shopping





Skrivet av: Ida

Förstår beslutsångesten, sjukt snygga ju!

Svar: Håller med, sååå snygga
sanna hyvärinen

2015-10-04 - 10:20:53
Hemsida: http://sincerelyida.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.