Fashionjoint

sweater weather

 Jag har på mig en kofta från Lindex. 1. Acne / 2. Mango / 3. Miinto / 4. Net-a-porter / 5. Harvey Nichols / 6. Isabel Marant / 7. Kenzo / 8. Stella Mccartney / 9. Uggs
 
Alla dessa mysiga koftor på bilden ovan är tröjor inför hösten som är lite finare och dyrare märken. Kostar en del, men värt att lägga pengarna på om du hittar en stor favorit som du kan använda flera år utan att tröttna på. Är det bara jag men kan man inte se bara på bilderna att kvaliten skriker märkeströja? Så fina!

Posted in: Mode





Skrivet av: Ida

Galet snygga ju!

Svar: Ja tänk om man hade råd med alla dem!!
sanna hyvärinen

2015-10-20 - 21:38:21
Hemsida: http://sincerelyida.blogg.se/
Skrivet av: JUNITJEJ

Vilka underbara kläder!

Svar: Jaaa, synd att man inte kunde ha råd med alla!
sanna hyvärinen

2015-10-23 - 20:25:53
Hemsida: http://www.junitjejen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.