Fashionjoint

monki - fina höstiga kappor

 
Lovade ju att jag skulle visa mina fina kappor jag köpte på Monki förra veckan. Har länge varit ute efter en höstkappa, och som ni läste kom jag ju hem med två, haha. Jag har använt dem varje dag och varvar med båda färgerna fram och tillbaka. Kamelfärgat är såå fint i höst och ett måste för mig och den svarta passar till allt. Jag är så glad att jag köpte med mig båda hem. Dem ser så höstiga ut på, med eller utan halsduk mm. Finns även i grå med, jätte fin!

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.