Fashionjoint

gerard cosmetics shopping

ecstasy gerard cosmetics invasion serenity underground
Kolla in färgerna? Snacka om beslutsågest på dem sista tre.. 169:- / 199:-
 
Färgerna Underground och Serenity
 
Kvällsshopping när den är som bäst. Sen Madlady började sälja Gerard Cosemtics och min upptäckt för detta underbara läppstift i den grå/bruna färgen Underground har jag velat köpa den och ikväll beställde jag äntligen den. Jag beställde den tillsammans med ett flytande läppstift med intensiv färg som torkar helmatt -  i färgen Serenity. Båda dessa produkter har fått galna recensioner och blivit storfavoriter på nolltid.
 
Hade sådan beslutsångest mellan Invasion och Serenity, kollade på denna video och bestämde att Invasion var snyggast men att det är ju typ den färgen Underground är haha, så valde Serenity som inte påminner om någon jag har. Jag älskar detta redan. Tur att Madlady har snabb leverans! 
 
Godnatt!
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: Ida

Nej men seriöst, fasiken vad snygga!

Svar: ELLER HUR? Som sagt tur att leveransen är snabb och att det är i Sverige dem skickar från haha orkar inte väänta!! KÖP DU MED :D
sanna hyvärinen

2015-10-28 - 13:20:46
Hemsida: http://sincerelyida.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.