Fashionjoint

adidas x tre

adidas neo adidas neos logotyope sneakers sneakers

1 / 2 / 3
 
Det finns på såå mycket på min vill-ha-shopping-lista som är ifrån Nike och Adidas just nu.. Sportigt mode är snyggt mode och passar bra till hösten. Denna tshirt i mitten med höstlöv och loggan på, funderar jag på att beställa hem och ett par sneakers. Men måste först bestämma mig för vilka skor jag vill ha mest, ett par som dessa ovan ↑ eller ett par stan smith?
 
Idag direkt när jag kom hem ifrån jobbet så testade jag vår nya matberedare och gjorde chokladbollar. Såå gott och det blir extra godare om man tar mer kaffe i och utan socker ovanpå, MUMS, är så proppmätt nu. Det blev mer chokladbollar än mat idag haha, men sådana får man också ha ;) 

Posted in: Mode





Skrivet av: Dixi Wonderland

Älskar Adidas! Så mycket snygga kläder :D

Svar: Tänk om man kunde knäppa med fingrarna och bara få dem sakerna? :D
sanna hyvärinen

2015-10-13 - 20:41:16
Hemsida: http://dixiwonderland.com/
Skrivet av: Bec

Adidas har så mycket snyggt nu alltså :))

Svar: Ja dem får in mycket snyggt hela tiden!
sanna hyvärinen

2015-10-14 - 09:36:43
Hemsida: http://hoffs.devote.se
Skrivet av: Amanda

Åh galet snyggt!

Svar: Jag vet! Vill sååå ha tröjan
sanna hyvärinen

2015-10-15 - 20:51:18
Hemsida: http://amandaforsman.blo.gg


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.