Fashionjoint

10 sanningar om mig

fakta om mig sanningar om mig
 
- Jag tror på attraktionslagen, har ni hört talas om den? Kan skriva om den i bloggen om ni vill.
 
- Jag är väldigt orädd av mig, speciellt för vanliga saker som tex höjder, sprutor och andra extrema saker man kan utsätta kroppen för. Skulle göra allt för att få hoppa fallskärm eller såg ni avsnittet där Meltzer och Berg fick sitta på en stol ovanpå ett flygplan när det flög? Drömmen.
 
- Jag gör inga naglar längre pga av får ont i kroppen och händerna av att sitta stilla så länge. Men funderar på att gå en utbildning i en liknande branch där man inte behöver sitter stilla så länge. Älskar allt som har med skönhet att göra!
 
- I helgen ska jag och Emil bo på hotell i Stockholm och gå på teater osv, ska bli så mysigt! Helgen efter ska mamma och jag kolla på idol och shoppa julkappar hela dagen bara vi två. Älskar Idol, det påminner mig om alla mysiga fredagskvällar hemma med familjen.
 
- Jag älskar att baka. Jag älskar att skämma bort mina nära och kära. Jag älskar djur och är en extrem djurvän. Jag älskar mandariner, kan äta 10 om dagen.
 
- Älskar stora läppar på tjejer, hur fint? Avundsjuk på er big-lips-girls!
 
- Jag har redan bestämt vad mina barn ska heta, haha. Är jag ensam där? Men vågar inte tänka på det för mycket, är rädd att jag ska tröttna på namnen innan jag får barn.
 
- Jag har stooora framtidsplaner.
 
- Jag önskar att fler folk jag möter vill lära känna en mer. Jag älskar att lära känna nya folk och tror aldrig man kan ha för många vänner runt sig. Det är lite typiskt svenskt att inte vilja skaffa nya vänner och inte är så utåt. Eller?
 
- Jag har spotify premium på Emils padda utan att jag någonsin betalt för det? Haha lyx men skumt.
 
Haha vad svårt, var dem tråkiga eller roliga? Nu ska jag Emil kolla PLL, PUSS ♥
 
EDIT Lägger till en - Hatar kommentaren "Har du PMS eller?" eller som nu när en kille kommenterat en video på en arg tjej på FB "Hon har PMS haha." Alltså NEJ NEJ. 1. Tjejer får bli arga utan att bli förminskade sådär, tål inte killar det eller? 2. Killar har också "PMS". Detta är typ det enda som gör mig förbannad haha, hatar er som skriver dessa kommentarer

Posted in: Vardag





Skrivet av: Kaffehörnan

Roligt och läsa. Vad gillar du bäst och baka

Svar: Allt som har med choklad att göra :D
sanna hyvärinen

2015-11-02 - 20:25:37
Hemsida: http://www.kaffehornan.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.