Fashionjoint

älskade älskade lightboxes

1. Bxxlght (från 4200:-) / 2. Jvb lightbox (från 850:-)/ 3. A little lovely company (från 399:- på Modesto) / 4. Jvb lightbox (från 850:-) / 5. My cinema lightbox (från 550:-)
 
Ni kommer älska mig efter detta inlägg. Haha, nerå, men ni vet denna sååå eftertraktade ljuxbox med bokstäver. Som varit topp ett på mina största cravings dem senaste månaderna och högst upp på min önskelista i jul. Jag har tait fram ett par billigare alternativ. SÅ VARSÅGODA! Hittat massor fler sidor, så vill na fler tips, lämna en kommentar!

Posted in: Inredning





Skrivet av: Sh

NC2367

2015-12-06 - 16:44:45


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.