Fashionjoint

viva la diva läppstift

Förra veckan när jag var på stan med mamma så kikade jag på Åhlens efter någon brunaktigt läppstift. Föll direkt för denna matta ifrån Viva la diva. Helt perfekt nude färg och jag som älskar matt! Den fanns i tre till färger för er som vill kolla in den. Har använt den varje dag sedan jag köpte den och känt mig hur fancy som helst. Även en annan mer lila/brun aktig färg fick följa med hem. Som man kan blanda med den nudefärgade, kommer vara fint till sommaren.

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.