Fashionjoint

random snapshots

För någon vecka sedan när jag bjöd mamma på lunch på en ny restaurang här i enköping / letar skor skor skor
 
Idag blev jag hemma ifrån jobbet pga migrän igen. Usch, så himla jobbigt då man inte riktigt vet vad man ska göra åt det. Eftersom pappa fyller 50 år på onsdag så ska vi ut och äta på en räkbåt ikväll, hela familjen och Emil. Det ska nog gå bra även om huvudvärken inte verkar ge sig helt! Ska bli så mysigt. Idag mellan vilandet så bakade jag även minibiskvier med nutellafyllning och schweizernöts choklad ovan på, mums!

Posted in:





Skrivet av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

Svar: Riktigt mumsig:)
sanna hyvärinen

2015-05-11 - 19:03:02
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se
Skrivet av: Kattis

Shit vad hamburgertallriken ser god ut!!:) Hoppas migränen ger med sig.

Svar: Riktigt god! Men rejält stor haha :)
Åh tack! Känns bättre ❤️
sanna hyvärinen

2015-05-11 - 19:22:49
Hemsida: http://stellaefoto.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.