Fashionjoint

thailand 2015 video

 
Hej! Nu har jag suttit och klippt ihop denna video med alla klippen ifrån Thailand. Dem har tydligen gjort om videofyme appen så man inte kan ha sin egna musik till videorna längre(?), så var tvungen att klippa ihop den i videofyme, sedan lägga musik med hjälp av iMovie sedan lägga in i Videofy igen haha, därav vart det jätte dålig kvalite tyvärr. Men bättre än ingenting!

Posted in: Thailand 2015







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.