Fashionjoint

packar väskan för thailand

Varit tyst här på bloggen under två dagar, och som ni förstår är det fullt upp inför resan. Men igår hann jag med en fika med Tess, och på kvällen lagade vi tacos hemma hos Emil.
 
Nu packar jag väskan inför imorgon och börjar bli klar. Känns så skönt, vet att jag packar alldeles för mycket, men kan inte bestämma mig vad jag ska ta med. Känner ni igen er? Sedan ska jag skriva ut lite tips på saker jag hittat att göra i Krabi, allt ifrån stränder och aktiviteter till restauranger. Skulle även vara skönt att hinna med och gymma ikväll. Nej nu ska jag fortsätta! PUSS

Posted in: Thailand 2015





Skrivet av: L.

oh vad är det för kamera? 😊

Svar: Det är en polaroid kamera :D sådan som bilderna kommer ut direkt på :)
sanna hyvärinen

2015-03-02 - 12:22:21
Hemsida: http://Linneasc.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.