Fashionjoint

new balance 420

finns här
 
Är såå sugen på att köpa mig ett par New Balance skor. Tycker dem ser så skönt vardagliga ut. Men vet inte riktigt vilken av dessa tre färger jag gillar mest, svart passar ju så bra till allt, men känns som jag har det på det mesta. Vilka gillar du mest?

Posted in: Mode





Skrivet av: Nina

Jätte snygga. Påminner om hur Adidas såg ut när jag var ung och de bara älskade jag. Gråa och svarta var snygga.

Svar: Roligt :D
sanna hyvärinen

2015-03-29 - 21:26:09


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.