Fashionjoint

modetips för ss15

Bomerber 1 & 2 / Trenchcoat 1 & 2 / Sweater 1 / Wide Pants 1 & 2 / Pencil skirt 1 & 2
 
Snön hade hunnit börja smälta lite där hemma innan jag åkte och en dag när solen lös så hörde jag fåglarna kvittra så fint. Är det vår hemma nu? Hoppas hoppas! Älskar att kla mig för vår. När jag kollar på kollaget ovan jag klippt ihop så kan jag känna att dessa nyckelplagg för våren redan finns i min garderob, förutom dem vida byxorna! Måste införskaffa ett par svarta!
 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.