Fashionjoint

longboat till railay beach

Så fin strand och härligt varmt vatten!
 
Lite bilder på shoppingen här vid stranden
 
Idag har vi varit på Railay Beach. Eller vi betalade för båt dit, men hamnade på stranden/ön brevid. Jag hade fått tips av Tove Waldemar om en bra bikini butik där och förstod att vi var på fel strand när det inte fanns en enda butik haha.. Vi ville inte betala igen för en trip på någon minut bara. Så vi vandrade upp i djungeln igenom bergen för att sen mötas av denna vackra strand! Där hann vi med sol, bad, marknad och ännu mer nutella pannkakor. FAVORITEN!
 
Även fått hjälp av personalen att jaga ut ödlor ifrån vårt rum. En är ännu gömd någonstans bland gardinerna tror vi, lite obehagligt haha.
 
 

Posted in: Thailand 2015







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.