Fashionjoint

hm loves coachella 2015

Ebay favoriter Hm spring 2014 vår kollektion bilder hm coachella 2015 festival jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd
Nu har H&Ms kollektion i samarbete med den årliga Coachella festivalen släppts. Både på nätet och i butik! Ovan ser ni några av sakerna ur kollektionen. Själv så fastnade jag bara för tre av sakerna, som ni ser ovan. Brukar annars inte kunna välja mina favoriter, men i år var det för mycket färg och mönster på resten av kläderna. Här kan ni se alla produkter. Vad tycker ni?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.