Fashionjoint

första dagen

ao nang kohlanta thailand
I väntan på vårt hotellrum, haha..
 
Åh den här dagen har varit dubbelt så lång som en vanlig dag annars är. Flyget gick bra men när vi kom fram hade vi varit vakna i ca 20 timmar.. Väl framme på hotellet kl halv 8 får vi veta att vi inte kommer få vårat rum förns klockan två. Jätte kul och höra när man längtar efter sängen så sjukt mycket haha. Vilade lite i lobbyns soffa, sen orkade vi ta oss en runda utanför hotellet! Bla till stranden där vi hälsade på en liten apa! Nu ska vi snart sova och imorgon kan vi börja semestern på riktigt! Bjuder på en tråkig mobilbild idag då kameran låg kvar i väskan!

Posted in: Thailand 2015





Skrivet av: Isabell

Hatar att hotell alltid ska ha en sån sen incheckning! Man vill ju in med sina grejer när man kommer fram :(
Men jag fattar ju att de måste städa och så, men man önskar ju alltid när man kommer i en sån knasig tid att de bara ska ge en nyckeln :)

Svar: Håller med :( super irriterande!
sanna hyvärinen

2015-03-05 - 17:06:38
Hemsida: http://isabellh.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.