Fashionjoint

by malene birger - dipp purse

Kan inte släppa dessa nya mönster och färger ifrån Malene Birger! Den svart/vita plånboken vill jag ha i sommar!
 
Gud vad dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen och väldigt sent om kvällarna istället för på dagarna. Jag har glömt att skriva att jag har fått ett nytt jobb som receptionist i Bålsta. Jag trivs riktigt bra och har alltid velat jobba i reception, och det är riktigt roligt! Men ska försöka börja uppdatera mera igen. Vad är roligast att läsa om?

Posted in: Mode





Skrivet av: Jessica

Så snygga! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.