Fashionjoint

ao nang beach

 
Här låg vi och sola och bada några timmar igår, det är stranden som ligger närmast vårt hotell. Efter solen börjat gå ner gick vi på marknaden, där blev det pannkakor med nutella och jordnötssmör, så gott! Införskaffade mig även en badmadrass som jag tänkte ha vid poolen och sola på. Idag ska vi åka till Railay Beach som ska vara jätte vackert! Kameran följer med!

Posted in: Thailand 2015





Skrivet av: trollet

Ser behagligt ut=))

Svar: Suuuuper behagligt 😄
sanna hyvärinen

2015-03-06 - 11:54:52
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.