Fashionjoint

inrednings shoppingrunda

 
Nu är ja helt slut! Det blev en spontan shoppingdag med Sandra på Erikslund för ännu mer saker till lägenheten. Köpte allt ifrån fina duschhandukar ifrån HM Home till ljuslyktor. Ni ska få se lite bilder när vi målat om två väggar här i lägenheten. Testade även kläder, och denna klänningen ifrån Bikbok fastande jag för pga av mönstret och färgerna, men den var alldeles för stor även om jag försökte förvandla den till en tröja.. Men hittade ett riktigt snyggt linne iaf!
 
Nu på kvällen har vi varit hos Emils syster för att planera midsommar, för våran del blir det att vara hemma här i Enköping och grilla och spela spel. Vad ska ni göra? 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.