Fashionjoint

happy hippie

 
Två favoriter i en och samma låt. Idag har jag donat i lägenheten och ska snart locka håret inför midsommar. Hoppas hoppas det blir bra väder, även om alla vädersidor är emot mig, så ska jag dansa soldansen hela natten, för imorgon vill jag ha klänning och krans! Men ooom det skulle regna kör jag på mina ett par nya fin byxor ifrån Bikbok, haha..  Ska ni köra på klänning eller långbyxor? Nu har jag äntligen hittat kartongen som jag la min systemkamera i, så nu blir det mer egna bilder igen!
 
Kolla in på bloggen ikväll för en stor gudie på fina sommar väskor/clutches!

Posted in: Musik





Skrivet av: nina

guud va bra de är.

2015-06-18 - 19:55:57


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.