Fashionjoint

bikbok by elsa ekman

Tryck här för att komma till kläderna
 
Jag dregglar framför dessa kläder. Elsa Ekmans kollektion för Bikbok släpptes ju igår och det är vid dessa tillfällen jag önskar man bodde i en större stad med fler klädesbutiker.  Kläderna ovan är verkligen verkligen i min smak och jag vill mer än gärna ha allt dessa i min garderob. Så stiliga i snygga mönster och färger! Mest av allt byxorna, som nu är slut i XS och tygväskan är även en favorit. Ska man chansa och klicka hem väskan och byxorna i S? Hm...
 
Elsa Ekmans blogg.
 

Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.