Fashionjoint

15% på nelly

Flare Jeggings / Ray Ban Erika / MBMC Bracelet / Frayed Espadrilles
 
Imorse fick jag ett sms att det var 15% på allt på Nelly! Har kollat in dessa byxor tidigare och har precis lagt en beställning på dem och skorna. Tycker det är så fint med utsvängda jeans, får hoppas dem passar. Även armbandet är så enkelt och fint, men den är tyvärr för stort för mig. Dem har fått in mycket nytt, så in och kika!

Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.