Fashionjoint

semester igen

1  / 2 - Älskar den nya trenden med knytningar! 
 
Hej! Jisses denna vecka har bloggningen inte varit på topp. Har börjat en timme tidigare på jobbet för att kunna sluta fyra, så jag går upp klockan fem(!) har varit så trött efter jobbet, haha! Nu har jag min "andra" semester i två veckor. Emil och jag ska planera lite ikväll. Antingen verkar det bli Danmark (och lite Malmö) eller en vecka utomlands. Tro det eller ej men priserna för hotell och tex tåg/flyg inom sverige är mycket dyrare än en vecka utomlands.. Helt sjukt ju?
 
Nu sitter jag hemma hos pappa med Jeffery, jag saknar han så mycket nu när vi inte bor ihop längre. Gör så  ont i hjärtat utan honom, när man är van att vara med honom varje dag annars. Ni med hund kanske kan tänka er hur det känns? Och Emil är ju allergisk så han kan inte hälsa på så mycket. Men jaja, blir snart upphämtat för ska äta hos Emil. Men sen ska jag hit direkt igen, till min lilla älskade vovve.

Posted in: Mode





Skrivet av: Sarah

Så himla skönt me semester :)

Svar: Håller med! :D
sanna hyvärinen

2015-07-24 - 23:18:40
Hemsida: http://CheerSarah.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.