Fashionjoint

nya saker till hemmet

 
Äntligen har jag tagit lite bilder på några saker till lägenheten. Som ni ser så tycker jag om vita detaljer och resten i jordnära färger. Det behövs fortfarande mycket saker till lägenheten, som tex mer prydnader, tavlor och sånt som gör att hemmet känns mer hemtrevligt. Men det får vänta tills nästa vecka då vi ska måla om två rum innan min födelsedag! Vill även göra om våran balkong som är ganska tråkig nu :)
 
Jisses vilket underbart väder det är idag! Ikväll ska jag och Mia äta sushi och dricka vin på balkongen, innan dess tänkte jag nog passa på att sola! Imorgon ska det bli 30 grader här i Enköping, då ska mamma och jag åka till stranden, så skönt!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Linn

Fint nytt köp, blir säkert jätte fint!

Svar: Tack! Det går vi hoppas 😄
sanna hyvärinen

2015-07-05 - 10:03:02
Hemsida: http://sarahlinnsliv.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.