Fashionjoint

tvådelad klänning / co-ords

co-ords coordinates coords klänning set tvådelad
 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11

Set / Twopiece dress / Tvådelad klänning / Coordinates / Coords - JA, det finns många namn för denna snygga outfit. Det märks att dessa är populära, då dem flesta snygga plaggen är som gått som slutsålda på dem flesta sidor. Vi får hoppas att det fylls på! Skämtar inte när jag säger att jag suttit flera timmar för att leta snygga set till er till detta kollage. Jag kommer beställa hem 6an eller 4an tror jag. Så snygga, älskar att dem är så enkla men ändå så snyggaa!! Fattar inte! Tänk till brännan i sommar!
 
Kika även in dessa länkar för flera coords - Chiquelle, Asos, Nelly, Boohoo, Bankfashion, Pinterest.
10 kändisar som älskar denna trend lika mycket som oss.

Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.