Fashionjoint

sjunger i bilen

Polisen vet inte om att han blir filmad, så sött haha. Älskar när han "shake it off" i refrängen och när han hälsar på någon och börjar rådigga igen efteråt, hahha!
 
Blev så glad när jag såg den här videon, han påminner så mycket om mig när jag kör bil faktiskt haha, samma inlevelse! Jag byter mellan 10 tal olika radiokanaler tills jag hittar en bra låt sen skruvar jag upp och sjunger med. Måste erkänna att jag är jävligt bra på sångtexter, kan typ alla känns det som. Ibland händer mamma och Emil också på men oftast tycker dem om att jag ska varva ner lite. Haha! Hoppas någon annan också känner igen sig...!?

Posted in: Videoklipp







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.