Fashionjoint

önskade julklappar

mina julklappar 2015
Nelly / Anastasia

Blev så glad när jag öppnade den här julklappen då jag tänkt klicka hem den själv. Ännu gladare blev jag på nyår när jag testade denna. Jag är jättemeganöjd! Ni som läst min blogg ett tag vet att jag länge velat lära mig det här med contouring och highlighting men inte riktigt hittat rätt smink/färger för mig osv. Men denna palett så var det enkelt och skugga antiktet och jag behöver inte längre leta efter dem perfekta färgerna.
Om ni undrar om 600 spänn är värda pengar att lägga ut på denna palett så säger jag - See more at: http://finest.se/LINNFLINK#sthash.OH7n2vUy.dpuf
Om ni undrar om 600 spänn är värda pengar att lägga ut på denna palett så säger jag - See more at: http://finest.se/LINNFLINK#sthash.OH7n2vUy.dpuf
Om den är värd 600 kronor? JA!!
 
 
Om ni undrar om 600 spänn är värda pengar att lägga ut på denna palett så säger jag - See more at: http://finest.se/LINNFLINK#sthash.OH7n2vUy.dpufv
Nelly / Motel Rock
 
Vet ni hur överlycklig jag är att jag fick denna bikini i julklapp? Jag har suktat efter den flera månder men har tänkt att det är så långt kvar till sommaren. Någon vecka innan jul skrev jag till Nelly och frågade om det fanns många kvar i XS, för jag tänkte om jag ändå skulle beställa den själv. Det fanns bara en kvar och när jag skulle klicka hem den, så var den slut. MEN då var det Emil som hade beställt den! ♥ Jag älskar palm mönstret och den är super snygg på! Kolla bara på länken ovan hur snygg den är på modellen.

Posted in: Shopping





Skrivet av: My

Åh så avundsjuk på contour kittet! (:

Svar: klicka hem vettja, as nöjd :D
sanna hyvärinen

2015-01-07 - 11:04:51
Hemsida: http://myyfransson.blogg.se
Skrivet av: emy

Hej! Vi ska vara där i en månad och har bestämt oss för att första 3-4 dagarna bo på det billigaste hotellet från ving, alltså "Swastika Bungalows" i Sanur! Efter det kommer vi gå runt och leta boende eftersom det typ är hela grejen när man åker till bali, om man inte är där för att bara ha en mysig sparesa! Sista nätterna kommer vi antingen stanna på ett av de lite lyxigare hotellen/villorna, Chandra villas, Alila villas eller W hotel. Hoppas det hjälpte dig lite! :) KRAM

Svar: Tack så mycket för snabbt svar :D Hoppas ni får en bra resa, får kika in igen sen och kolla på alla bilder!! :D
sanna hyvärinen

2015-01-07 - 12:24:45
Hemsida: http://emyleufstedt.blogg.no


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.