Fashionjoint

i have this desire to explore

 
Oj, inatt somnade jag och Emil runt tre då vi låg och kikade på resor inför 2015. Man blir ju helt manisk och klicka vidare på olika resesidor, destinationer, hotell osv. Vi har några olika alternativ att gå igenom och sedan gäller det att hitta ett perfekt hotell vid stranden! Har ni planerat några resor detta år?
 
Nu ska jag ta kort på lite saker till bloggen och söka lite jobb, puss!
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Hannah S.

Har planerat att iallafall åka till England, åtminstonde till London men skulle bilja ner ända till Cornwall och Plymouth också, så fint där! Och lyckas jag samla ihop lite pengar under sommaren ska jag också till Spanien i september :)

Svar: åh jag var i London förra året (ne juste förr förra blir det ju nu, är ju 2015 haha) har en kategori med massa tips i bloggen. Ni måste äta på Moscos då!
sanna hyvärinen

2015-01-05 - 13:33:05
Hemsida: http://hannahsj.blogg.se
Skrivet av: Evelina

Vad hände med klock-tävlingen?? Har inte hört någon vinnare!?
Tacksam för svar😁😁😊

Svar: Hej vinnaren är dragen och det blev nummer 16! :)
sanna hyvärinen

2015-01-05 - 15:36:41


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.