Fashionjoint

hörlurar för träning

hörlurar skullcandy träning
Du hittar dem här.
 
Inget är så irriterande som när hörlurar ramlar ut när du tränar och svettas. Eller ja det är alltid irriternade, och jag tycker att detta alltd händer mig även när jag inte tränar. Jag kanske har ovanliga öron haha? Är jag ensam om det? Men därför undviker jag alltid att använda hörlurar och kan inte komma ihåg senast jag lyssnade i ett par lurar. Men nu har Skullcandy en ny sport kollektion som är anpassad för högintensiv träning och dem ska sitta på plats hela tiden. Hörlurarna "Method" kostar 299 kronor och blir mitt nästa inköp! Tror ni dem funkar som dem ska, vill ni läsa om det på bloggen?

Posted in: Tips





Skrivet av: L.

mina trillar också alltid ut nör jag springer & svettas. Vet du om där är mic i dom också så man kan prata i telefon samtidigt?
Ha en fortsatt bra dag!


Svar: Ja det kan man! :) Tack detsamma!
sanna hyvärinen

2015-01-15 - 17:28:11
Hemsida: http://linneasc.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.