Fashionjoint

gina tricot lookbook våren 2015

 
Har ni kollat in Ginas lookbook för våren 2015? Eller ja, många av dessa plagg finns redan på nätet och i butik. De gråa vida byxona testade jag sist jag var på Gina, men var tyvärr inte lika snygga på. Fastnade för några av plaggen men inte många. Jag tror att 2015 kommer bestå av mycket vida byxor, (älskar dessa jag köpte förr) ännu mer Nike och Adidas till vardags, plagg som sitter mer slappt än tight och jordnära färger.
 
Tycker ni om när jag visar vårens nya trender? Har nämligen sett att fler släppt deras lookbooks för våren nu, som jag skulle kunna visa. Se alla bilder här.

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

hoppas innerligt att gina får in fler bootcut jeans, skulle haffat ett par dom hade för ett tag sen men så tog dom slut :( sjukt snyggt!

Svar: det är så fint med bootcut :) älskar det! hoppas du hittar ett par gmn! :D
sanna hyvärinen

2015-01-04 - 20:08:13
Skrivet av: hanna

tack sötnos, du får tipsa om du hittar några! :D:D

Svar: såg ett par as snygga på instgram, men nu hittar jag inte dem :(
sanna hyvärinen

2015-01-05 - 13:25:49
Skrivet av: hanna

åh :( hoppas du hittar dom igen, älskar verkligen också sånna byxmodeller. och i vår lär det va superhett! :D

2015-01-05 - 15:17:27


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.