Fashionjoint

beautiful people on elle galan 2015

Gud vad alla var vackra på Elle galan. Skulle bara välja ut några outfits ifrån kvällen, men alla var så smashing så kunde inte bara välja ut några. Kenza vann pris som årets bäst klädda kvinna och kan inte mer än att hålla med. Men här ovan kan jag inte bestämma en favorit. Kan ni? I min mening är långklänning det finaste man kan ha på sig som tjej och skulle mer än gärna gå sådär finklädd dagarna i ända..
 
Här kan du se hela galan. / Här kan du se klippet det bästa ifrån röda mattan.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.