Fashionjoint

anna field overknee skor

anna field mocka jacka overknee shoes skor
såklart tog systemkamera batteriet slut när jag skulle fota dem på, därav mobilkvaliten
 
Tvekade lite i början när jag testade dem för det är ovant med mocka, men ändrade mig snabbt. Dem kommer passa ännu bättre när vintern är över och man kan matcha med vårjackor och tunnare plagg. Vad tycker ni?
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: hanna

fina :) så snyggt med overknee stövlar, dock är jag lite för kort för det tyvärr hehe. men såg riktigt fina ut på dig :)

Svar: Hur lång är du? Jag är 167 tror jag :) du kan nog hitta några snygga!!! :D
sanna hyvärinen

2015-01-10 - 09:48:34
Skrivet av: Jennifer Eriksson

Hur är dem i skaftvidden?

Svar: På mig så skulle den kunnat vara några cm mindre och ändå suttit bra. Tycker om när det är tight. Men dem är lagom. Men det är även ett elastiskt band på baksidan så den ska passa alla, även om man har "större" lår! :) (Som på HMs variant)
sanna hyvärinen

2015-01-20 - 18:13:59
Hemsida: http://nouw.se/jennifereriksson
Skrivet av: caroline

Hur tycker du skorna är i storleken? jag funderar på att ebställa ett par men jag velar mellan 39 eller 40, vanligtvis har jag 39 i skor men undrar om de är små eller normala i storleken? vad tycker du jag bör ta? såå tacksam för svar, kram

Svar: Jag tycker dem är normala! Så ta det du oftast har :) i absolut värsta fall så är det ju fri retur :)
sanna hyvärinen

2015-02-07 - 18:39:15
Hemsida: http://nouw.com/carolined
Skrivet av: Emma

Vars beställde du dem ifrån?

Svar: Zarlando, märke Anna Field, ser inte ut som den finns där nu, men kolla in dessa, dem är idintiska, dock lite dyrare. http://bfy.nu/se/Ku7 :)
sanna hyvärinen

2015-08-24 - 22:21:46
Skrivet av: Linnétt

Hej!

Jag undrar om du säljer dina anna field overknee stövlar? :) Isf är jag intresserad av att köpa dem!

Hör av dig isf!

Mvh

Linnétt

Svar: Nej dem är inte till salu :))
sanna hyvärinen

2015-09-17 - 19:13:16
Skrivet av: sandi

hej kanske du skulle kunna lägga ut länken för skorna

Svar: Dem exakta som jag har är slut :) men dem här är nästan exakt likadana: http://bfy.nu/se/eWB
sanna hyvärinen

2016-09-24 - 19:43:49


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.