Fashionjoint

Alla hjärtans dag tips

 
 
 
Snart är det alla hjärtans dag. Här ovan är lite tips på vad man kan ge till sin pojkvän eller flickvän. Förra året så åkte jag och Emil till stockholm över en helg och gick på spa och hade det jätte mysigt. I år blir det en repris, men istället helgen 21/2 - 22/2 så ska vi bo på hotell och hitta på lite kul i Stockholm! Ska bli jätte mysigt. Vad har ni för planer?
 
Mina absolut bästa tips (förutom dem traditionella middag tillsammans, bio och rosor osv) så är fyll-i-boken En kärleksförklaring perfekt för både tjej och kille. Även dessa kärleks spel med uppdrag är en rolig present som tex 52 weeks och uppdragshjärtan. Ett personligt arband gav jag även till Emil förr som han uppskattade jätte mycket och sedan fick jag en likadan av honom. (länk)
 
Förra året gjorde jag även en jätte bra liknande inlägg (länk)

Posted in: Tips





Skrivet av: kerstin

tack för bra tipps

Svar: Så lite så!!! :)
sanna hyvärinen

2015-01-26 - 15:23:55
Hemsida: http://lenaelisbeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.